Critical Language and Literary Studies
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی

مهری جلالی؛ محمد مهدی سروش؛ علی اکبر خمیجانی فراهانی

دوره 20، شماره 30 ، تیر 1402، ، صفحه 211-238

https://doi.org/10.48308/clls.2023.103683

چکیده
  هویت حرفه ای معلمان مفهومی چند بعدی و متغیر است و شکل گیری آن به روشی بستگی دارد که معلمان وظایف حرفه ای خود را ترسیم می کنند و آن را بر اساس تجربیات قبل و بعد از دوره‌ی تربیت معلم خود در فرآیند تدریسشان به کار می‌برند. مقاله حاضر کوشیده است با استفاده از یک روش پژوهش ترکیبی به بررسی چگونگی شکل گرفتن هویت حرفه ای دانشجو معلمان آموزش ...  بیشتر